👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان

توضیحات:

دانلود پاورپوینت با موضوع ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان،

در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:

تاریخچه :

شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط به CRM را در سه دوره زیر خلاصه نمود:

 الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) ابتکارات فورد در بکارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی و افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می باشد.

ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) :

این دوره هم‌زمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایندها آغاز شد.

TQM

ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشی‌سازی انبوه) تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه‌هایی برای رضایت مشتریان سابق خود معطوف نمایند.

و . . .

فهرست مطالب:

تاریخچه

انواع فناوری CRM

CRM عملیاتی

مزایای بکارگیری سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری

چگونه CRM خود می تواند سود آور باشد؟

دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری روی CRM

رضایت مشتری چیست؟

اندازه گیری رضایت مشتری(CSM)

 و . . .

توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.

👇محصولات تصادفی👇

دانلود مقاله بررسی عناصر اقلیمی در خانه های بومی دوره قاجار (نمونه موردی: تهران) بررسی وضعیت استفاده مشتریان از موبایل بانک و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی بررسی ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی شرکت های بیمه فعال در بورس مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار مالی (تامین مالی و سرمایه) تحقیق کوتاه جنگهای صلیبی