👈 فروشگاه فایل 👉

طرح توجیهی کارآفرینی راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر (با مالکیت شخصی)

ارتباط با ما

... دانلود ...

طرح توجیهی کارآفرینی راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر (با مالکیت شخصی)

طرح کارآفرینی راه اندازی فروشگاه لوازم تحریر

معرفی محصول :

طرحي كه براي ارائه تهيه شده در رابطه با يك مغازه لوازم التحرير مي‌باشد كه مالكيت آن شخصي مي‌باشد ودر متراژي حدود 38 متر داير مي‌باشد مكان اين مغازه واقع در رجائي شهر كرج مي باشدكه با توجه به بافت جمعيتي از روند رو به رشدي در رابطه با كسب درآمد برخوردار است

خدماتي كه اين مغازه ارائه مي‌كند شامل فروش انواع لوازم التحرير اداري مهندسي، طراحي، گرافيك فانتزي فروش انواع كتاب ادبي،رمان، روان شناسي ،كمك درسي، كنكوري وهمچنين فروش انواع بازي فكري وسرگرمي ووسايل كمك آموزشي ساعات كاري اين مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 مي‌باشد.

مشتريان 1-1coustoner

مشتريان اين مغازه از همه قشري هستند ولي بيشتر قشر دانشجو ومحصل مي‌باشد ولي در كل كارپردازان شركت ها بانك ها موسسات علاقمندان كتاب و همچنين كودكان ودر كل هر فردي روزي كاروش به اين صنف واين شغل مي خورد.

در ابتداي افتتاح اين مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود يك رقيب قديمي در نزديكي مغازه حركت كند ونامطمئني وجودداشت ولي در ادامه با تكميل كردن اجناس مورد تقاضاي مشتري وهمچنين رفتن رقيب از آن محل جا براي رشد بيشتر باز شد و مغازه رشد صعودي پيدا كرده ولي اين هدف ما نبوده ونخواهد بود زيرا شعار ما اين است كه كار را به جايي برسانيم كد مشتري محل خريد خود را در جه اول مغازه ما بداند اين امر سر نمي شود با تلاش وكوشش فراوان در تهيه وتكميل اجناس، قيمت مناسب برخورد خوب وعوامل ديگر

1-2Managemert مديريت: مديريت اين مغازه برعهده خودم مي‌باشد كه دراين امر يك نفر بصورت تمام وقت كمك مي‌كند و براي افرايش انگيزه در او يك حقوق ثابت بعلاوه يك درصد از فروش را برايش در نظر گرفته ام كه موجب مي‌شود تلاش بيشتري انجام دهد در رابطه با سابقه كار من از سال 76 مشغول به اين كار هستم وتقريبا يك سابقه كاري خوب دارم در رابطه با شاخص هاي كليد ي مالي طرح بايد ذكر چند عامل را يادآور شوم كه يك به يك به آن مي پردازيم

key to succesعوامل كليدي موفقيت1-3

1-جوري جنس:

چون در اين شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستيم بايد سعي شود كه مشتري بطور كامل لوازم خود را تهيه كند وبه چند مغازه مراجعه نكند اين باعث مي‌شود كه مشتري بطور ثابت از يك جا خريد كند در صنف لوازم التحرير به تنهايي هفت هزار قلم جنس است كه اگر تنوع اين محصولات را به آن اضافه كنيم متوجه خواهيم شدكه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستيم ك اين البته بجز عناوين كتاب ولوازم جانبي است پس ابتدا بايد يك برنامه ريزي براي تهيه جنس و گرفتن نمايندگي از شركت هاي صاحب محصول كرد كه ما با گرفتن نمايندگي از 5 شركت PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio الباقي اقلام از بازار رسمي بر رفع نياز مشتري هاي خود كرده ايم..............

موضوعات

تاریخچه……………………………………………………………………………………………….. ۱

مشتریان………………………………………………………………………………………………. ۳

مدیریت…………………………………………………………………………………………………. ۴

خلاصه ای از شرکت (مغازه)……………………………………………………………….. ۸

مالیکت شرکت (مغازه)…………………………………………………………………………. ۸

شروع فعالیت……………………………………………………………………………………….. ۸

جا و مکان شرکت (مغازه)……………………………………………………………………. ۹

خدمات………………………………………………………………………………………………… ۱۰

چگونگی انجام فروش…………………………………………………………………………. ۱۲

تکنولوژی……………………………………………………………………………………………. ۱۴

خدمات آینده……………………………………………………………………………………….. ۱۷

استراتژی بازاریابی…………………………………………………………………………….. ۲۰

پیش بینی فروش…………………………………………………………………………………. ۲۴

نمودار هزینه عملیاتی………………………………………………………………………….. ۳۰

نمودار هزینه عملیاتی………………………………………………………………………….. ۳۰

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………. ۳۴

منابع....

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت شیطان پرستان پاورپوینت پرسشنامه کارگاه ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل سکوت سازمانی (فصل دوم پایان نامه) دانلود طرح توجیهی تولید قایق فایبر گلاس تحقیق مفهوم صنعتی شدن و فرهنگ صنعتی در ایران